******思春ㄉ半負責任翻譯,有誤請指正*****

 

When I look for the love in your eyes
當我在你的眼中找尋愛情的蹤跡
You turn away
你轉身走開
And there's nothing as loud as the words
不能更明顯了
That we never say
雖然我們從未說出口
Look at us now
看看我們
Standing on the edge again
又再次站在危險邊緣
It's not too late to try again
再度嘗試還不算晚
I need some...
我需要...
 
 
 
*Evidence of love
證明愛情的證據
To keep on going
讓一切能夠繼續
Show me some evidence of love
給我一些愛情的證據吧
And I'll be here
我會在這裡
I still believe we can see this through
我仍然相信我們能夠度過難關
There's only so much I can do
我能做的只有那麼多
And it doesn't make sense
這不合常理
Without some evidence of love
怎麼會沒有一些愛情的證據
 
 
 
 
There's a frozen look on your face
你的臉上掛著僵硬的表情
Is it saying goodbye
是要說再見了嗎?
'Cause there's nothing as cold as the ashes
沒有甚麼可以比-
When the fire has died
-火焰燃燒後留下的灰燼更冰冷了
Talk to me now
和我說話
Tell me what you're missing
告訴我妳錯過了甚麼
Talk to me now
和我說話
And try to find your heart again
並試著再度找回你初心
I need some...
我需要...
 
 
 
 
*Evidence of love
愛情的證據
To keep on going
讓我可以繼續
Show me some evidence of love
給我看看愛情的證據
And I'll be here
我會在這兒
I still believe we can see this through
我仍相信我們能度過難關
There's only so much I can do
我所能做的只有這些
And it doesn't make sense
這不合常理
Without some evidence of love
怎麼會沒有一些愛情的證據
 
 
 
 
Stand and fight
堅強佇立並戰鬥著
Gotta say what's on your mind, baby
必須說說你現在在想甚麼,寶貝
So much is on the line
這麼多事情都籠罩在危險之下
Here's a chance to make it right
現在有個機會可以矯正這一切
 
 
 
Talk to me now
和我說話
Tell me what you're missing
告訴我你錯過了甚麼
Talk to me now
和我說話
And try to find your heart again
並試圖再度找回你的初心
I need some...
我需要...
 
 
 
*Evidence of love
愛情的證據
To keep on going
讓我能夠繼續
Show me some evidence of love
給我看看一些我們愛情的證據
And I'll be here
我會在這兒
I still believe we can see this through
我仍相信我們能夠度過難關
There's only so much I can do
我所能做的只有這些
And it doesn't make sense
而這並不合理
Without some evidence of love
怎麼會沒有一些愛情的證據
 
 
No evidence of love
沒有愛情的證據
 
And it doesn't make sense
而這並不合理
Without some evidence of love
怎麼會沒有一些愛情的證據

 

No evidence of love
沒有愛情的證據
 
And it doesn't make sense
而這並不合理
Without some evidence of love
怎麼會沒有一些愛情的證據
 
 
No evidence of love
沒有愛情的證據
 
And it doesn't make sense
而這並不合理
Without some evidence of love
怎麼會沒有一些愛情的證據
 
 
_____________
 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    音樂歌詞
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 思春 的頭像
    思春

    思春的日常

    思春 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()