*****思春ㄉ半負責任翻譯,有誤請指正*****

 

 
Kiss me like you mean it
吻我  就好像你對我是認真的
Hold me like you never have before
擁抱我  彷彿你之前從沒有擁抱過別人
If you show a little feeling
如果你表現出你的情感
I'll know that you can give a little more
我會知道你可以給更多
 
 
How can I take your love
我該如何接受你的愛
If you don't believe it
如果你壓根兒不信
Reach out and count those stars
伸出手  數著天上的繁星
One by one
一顆顆
 
 
 
*Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh-ooh
噢噢噢
Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh-ooh
噢噢噢
Kiss me like you mean it
吻我  就好像你對我是認真的
Kiss me like you mean it
吻我  就好像你對我是認真的
 
Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh-ooh
噢噢噢
Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh-ooh
噢噢噢
Kiss me like you mean it
吻我  就好像你對我是認真的

Kiss me like you mean it

吻我  就好像你對我是認真的

 

 

 

Now is the time when words have no answer
現在就是那個你我心知肚明的時刻
And silence is not what it seems
沉默並不代表它所看起來的那樣
We can fall from the sky in the presence of angels
我們可以在天使面前從天國墜落
Do you dream the same dream?
你也和我一樣做著相同的夢嗎?
 
 
Always the sounds of love
永遠都聽得見愛的聲響
And a heart never ending
而心將永不止息
For the colors that bleed and run
流動的心跳
One by one
一顆顆
 
 
 
*Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh-ooh
噢噢噢
Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh-ooh
噢噢噢
Kiss me like you mean it

吻我  就好像你對我是認真的

Kiss me like you mean it

吻我  就好像你對我是認真的

 

 

Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh-ooh
噢噢噢
Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh-ooh
噢噢噢
Kiss me like you mean it

吻我  就好像你對我是認真的

Kiss me like you mean it

吻我  就好像你對我是認真的

 

 

 

Where the water is deep, the reflection is wide
在一個水深不見底、波光粼粼的地方
We stand on the bridge looking down
我們站在橋上向下看
But you can't decide
但你無法下定決心
True love will never begin to see
那麼真愛將永遠不會有個開頭
 
So hold out your hand to me
所以將你的雙手伸向我吧
 
 
 
*Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh-ooh
噢噢噢
Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh-ooh
噢噢噢
Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh-ooh
噢噢噢
Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh-ooh
噢噢噢
 
Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh-ooh
噢噢噢
Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh-ooh
噢噢噢
Kiss me like you mean it

吻我  就好像你對我是認真的

Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh-ooh

噢噢噢

Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh-ooh

噢噢噢

 

Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh-ooh
噢噢噢
Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh-ooh
噢噢噢
Kiss me like you mean it

吻我  就好像你對我是認真的

Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh-ooh

噢噢噢

Ooh, ooh-ooh-ooh, ooh-ooh

噢噢噢

Kiss me like you mean it

吻我  就好像你對我是認真的

 

_______________________

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    音樂歌詞
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 思春 的頭像
    思春

    思春的日常

    思春 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()