*****思春ㄉ半負責任翻譯,有誤請指正*****

 

I stopped seeing all of our old friends
我不再去見我們的那些老朋友了
I don't go to places that you've been
也不去你曾待過的地方
 
I stopped talking about you
不再提起你
Started living without you
開始過起沒有你的生活
But there's just one thing, I don't understand
但有一件事,我始終不明白
 
 
 
 
*How do I stop the tears?
我該怎麼停止流淚?
How am I supposed to deal with this?
該怎麼處理這段感情?
How do I stop the tears?
怎麼停止淚水?
Do I get over you in a week or two
我要怎麼在一兩週之內忘記你
When I been lovin' you for years?
我可是愛了你好幾年
 
 
 
 
Everybody thinks that I'm so strong
每個人都認為我很堅強
They don't know what I go through when I'm alone
他們不會知道當我獨自一人時是怎麼撐過那些苦楚的
I start thinkin' about you
我開始想你
Goin' crazy without you
沒有你的我簡直快瘋了
But I stop myself and I hang up the phone
但我克制住自己  掛斷了電話
 
 
 
*How do I stop the tears?
我該怎麼停止流淚?
How am I supposed to deal with this?
我該怎麼處理這些情感?
How do I stop the tears?
該怎麼停止淚水呢?
Do I get over you in a week or two
我會在一兩週內就忘記你嗎
When I been lovin' you for years?
明明我之前愛了你好幾年
 
 
 
One day, you'll call me up goin' crazy
有一天,你會發瘋似的打電話找我
Too late you'll want me back
一切都太晚了  儘管你想要我回來
And you'll be sayin', you'll be saying
你會說  你會說
 
 
 
*How do I stop the tears?
我該怎麼停止流淚?
How am I supposed to deal with this?
我該怎麼處理這些情感?
How do I stop the tears?
我該怎麼停止淚水?
Do I get over you in a week or two
我會在短短一兩週就將你忘了嗎?
When I been lovin' you for years?
儘管之前我愛了你如此多年?
 
 
 
*How do I stop the tears?
我該怎麼停止流淚?
How am I supposed to deal with this?
我該怎麼處理這些情感?
How do I stop the tears?
我該怎麼停止淚水?
Do I get over you in a week or two
我會在一兩週內就忘記你嗎?
When I been lovin' you for years?
明明我之前愛了你好幾年啊
 
 
(重複*)
 
_____________
arrow
arrow
    文章標籤
    音樂歌詞
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 思春 的頭像
    思春

    思春的日常

    思春 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()