今天去拿公司聚餐的食物,跟好多人坐在一起真的是一件好尷尬的事啊xDD

緊張的不知道看哪裡,真是的,這麼大了還那麼敏感、那麼不成熟@@

不知道跟星座有沒有關係,有時候真的好想當單純活潑的火象星座哦..

不過為了自己的權益我還是願意去露一下臉,不拿白不拿

而且有我喜歡的Solvent夥伴一起,雖然也是不知道要聊甚麼但莫名讓我安心不少^^

 

真的不知道我對他的感覺是甚麼,放假都在想他

但是實際碰到面還是有點尷尬..?

不過我本身就是尷尬癌末期所以應該不管遇到誰都這樣吧? 對吧?

 

****************思春ㄉ半負責任翻譯,有誤請指正*************

 

I've been living with a shadow overhead

一直有塊陰影籠罩著我


I've been sleeping with a cloud above my bed

也一直和憂鬱共眠


I've been lonely for so long

孤單了好久


Trapped in the past, I just can't seem to move on

被過去的種種牽絆,似乎無法繼續前行

 



I've been hiding all my hopes and dreams away

我一直藏著心底的希望和夢想


Just in case I ever need them again someday

以防我它們哪天又派上用場


I've been setting aside time

我不斷的騰出時間


To clear a little space in the corners of my mind

只為在我的心裡空出一個位子

 



*All I want to do is find a way back into love

我只想要找到一個能讓我再度回歸愛情的方法


I can't make it through without a way back into love

沒有愛情,我無法度日


Oh oh oh

噢 噢 噢

 



I've been watching but the stars refuse to shine

我一直凝視著,但星星們似乎拒絕閃爍


I've been searching but I just don't see the signs

我不斷尋找著,但我就是看不出任何跡象


I know that it's out there

但我知道它就在那


There's got to be something for my soul somewhere

一定有個地方能將我的靈魂安放

 



I've been looking for someone to shed some light

我一直在尋找一個能讓我盡情揮灑光芒的人

Not somebody just to get me through the night

而不是某個僅能陪我度過夜晚的人


I could use some direction

而我現在有了方向


And I'm open to your suggestions

我決定欣然接受你的建議

 

 



*All I want to do is find a way back into love

我只想找個能讓我回歸愛情的方法


I can't make it through without a way back into love

沒有愛,我無法度日


And if I open my heart again

而如果我再次敞開心房


I guess I'm hoping you'll be there for me in the end

我猜我會希望最後留在我身邊的人是你

 

 



There are moments when I don't know if it's real

好多時候,我都不敢相信這是真的


Or if anybody feels the way I feel

不知道是否有人能有和我相同感受


I need inspiration

我需要一些力量


Not just another negotiation

而不是另一場爭論

 

 



*All I want to do is find a way back into love

我只想要再度回歸愛情


I can't make it through without a way back into love

無法度過那些沒有愛的日子


And if I open my heart to you

而如果我對你敞開心房


I'm hoping you'll show me what to do

我希望你能告訴我接下來的方向


And if you help me to start again

如果你願意陪我重新開始


You know that I'll be there for you in the end

我將會陪你到最後,你知道的

 

_______________________

 

arrow
arrow
    文章標籤
    音樂歌詞
    全站熱搜

    思春 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()