今天面完台積電了,他說錄取結果會在一至兩週後出來

就算面試前已經有把一些可能會被問的問題練習過了但是真的被問還是有點緊張啊><

重點是只看得到自己的臉有點尷尬,只能一直看著自己的畫面,因為看著鏡頭講真的很奇怪哈哈

主要整理出兩點我感覺起來他比較重視的點: 

1. 體力要好(因為他一直問說有沒有受傷、平常有沒有運動的習慣等等,還好我每天都會運動所以答得上來,他說工作很吃勞力,所以身體要好)

2. 要會處理人際關係(這一點我真的不是很敢講,因為本身比較慢熱所以人際關係不是左右逢源的那種,不過倒是沒有樹敵..跟大家都是很客氣的那種這樣算好嗎^^///他有說到公司可能會有些比較怪的人所以要懂得調適自己的心情,但以前打過工我覺得店長跟一些幹部就已經給我好大的壓力了,那時候的我都這樣過來了,現在應該是小case吧..I HOPE)

有點像等待彩券的心情,希望好的面試結果趕快出來!

 

*******************思春ㄉ半負責任翻譯,有誤請指正*******************

When the shadows spread their wings and chase the day away
當影子展開雙翼追逐流日

The time that is for love I know is near
屬於愛的日子就在眼前

The mystery we feel will soon surround us
那些神秘的未知馬上就會降臨

The journey of both laughter and a tear
歡笑夾雜淚水的旅程
 
Sweet memories we make will be forever now
那些我們創造的回憶將會持之永恆

The voices from the past will understand
我們的過往將會明白

Waiting for the smile that cuts into me
等待著那個闖入我心靈的微笑

The fragrance of your hair borne on the wind
等待著風中飄盪你的髮香
 
 
*I'd die for you, I'd die for you
我願為你而死,我願為你而死

What is between us is more than your caress
我們之間不僅僅只存有你的愛撫

It's more than I would dare confess
而是遠比那多

I know it to be true
我深信不疑
 
I'd die for you, I'd die for you
我願為你而死

 
 
 
The flames that born as one in time may fall away
時光的熊熊火焰終究會消逝

The glow that is within will never die
但存於其中的光芒將永不死去

To live without you now, I cannot understand
如若不能和你在一起,我將永遠不能明白其中道理

To live without you, I could not survive
如果不能和你在一起,我也無法存活
 
 
 
*I'd die for you, I'd die for you
我願為你而死

What is between us is more than your caress
我們之間存有的不光是你對我的愛撫

It's more than I would dare confess
而是遠遠超過言語所能及的這些

I know it to be true
我深信不疑
 

I'd die for you, I'd die for you
我願為你而死,我願為你而死

Don't you remember the vision of our love
你難道不記得我們對愛的願景

We've risen high above it now
現在的我們已然成長

I owe it all to you
我欠你滿滿的愛
 
Whenever you hold me the cycle is complete
當你抱著我,我們的愛就圓滿了

The secret of eternal love is laid right at our feet
屬於我們永恆之愛的秘密就近在咫尺
 
 
 
 
*I'd die for you, I'd die for you
我願為你而死

What is between us is more than your caress
我們之間存有的不光是你對我的愛撫

It's more than I would dare confess
而是遠遠超過言語所能及的這些

I know it to be true
我深信不疑
 

I'd die for you, I'd die for you
我願為你而死,我願為你而死

Don't you remember the vision of our love
你難道不記得我們對愛的願景

We've risen high above it now
現在的我們已然成長

I owe it all to you
我欠你滿滿的愛
 
(重複*)
 
 
______________________________
arrow
arrow
    文章標籤
    音樂歌詞
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 思春 的頭像
    思春

    思春的日常

    思春 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()