最近開始下雨了,可喜可賀~快把水庫填滿吧!

 

我好像有骨盆前傾,腰和膝蓋最近都怪怪的,已經做了一個禮拜改善膝超伸的運動,但好像成效不大。

因為步履不穩的問題,走路都不太好意思走,好煩啊~~~以後賺錢來去物理治療看看問題出在哪裡好了,不然真的好困擾......

 

************************思春ㄉ半負責任翻譯,有誤請指正********************

 

Whenever my mind sees you girl
每當我想到你

I think of the times we owned the world
那些我們在一起的時光,彷彿擁有全世界

Crazy in love I missed the signs
懷念那些我們瘋狂的愛

I just couldn't see
既盲目

I never believed you were leavin' my life
也不敢相信你會離開我的生活
 
 
 
*Baby give us one more chance
寶貝,再給我們一次機會吧

So we can love again
讓我們再次相愛

There's a time for love, a time to heal
讓我們再次被愛圍繞,治癒舊傷

Now it's time for us to mend
現在讓我們一起互相療傷
 
Baby give us one more chance
寶貝,再給我們的愛情一次機會

Let me come back home
讓我回到你身邊

I don't wanna run the endless road
我不想獨自奔跑在這看不到盡頭的道路之中

Or fight this world alone
也不想獨自奮鬥
 
 
You were the diamond in my life
對我來說,你就像我人生中的一枚鑽石

You were the only star in sight
唯一閃亮的星星

Playin' against the odds I lost
不信邪的對抗我失去的一切

All that I had
包括你

Oh what was the cost of you leavin' my life
噢,妳離開我的代價如此之大
 
 
*Baby give us one more chance
寶貝,再給我們一次機會

So we can love again
讓我們重新相愛

There's a time for love, a time to heal
治癒我們的傷口

Now it's time for us to mend
就是現在
 
Baby give us one more chance
寶貝,再給我們的愛情一次機會

Let me come back home
讓我回到你身邊

I don't wanna run the endless road
我不想獨自奔跑在這看不到盡頭的道路之中

Or fight this world alone
也不想獨自奮鬥
 
 
Give us one more chance
給我們的未來一個機會

It's all that we need
我們現在唯一需要的

To let the heartache mend girl
就是修補我們的心碎啊,女孩

And make a love once broken
並讓我們傷痕累累的愛情

Strong again
再次變得強大
 
 
 
*Baby give us one more chance
寶貝,再給我一次機會吧

So we can love again
讓我們再次相愛

There's a time for love, a time to heal
讓我們有時間療癒我們的遺憾

Now it's time for us to mend
就是現在
 
Baby give us one more chance
寶貝,再給我們的愛情一次機會

Let me come back home
讓我回到你身邊

I don't wanna run the endless road
我不想獨自奔跑在這看不到盡頭的道路之中

Or fight this world alone
也不想獨自奮鬥
(重複*)
 
________________________
 
arrow
arrow
    文章標籤
    音樂歌詞
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 思春 的頭像
    思春

    思春的日常

    思春 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()