從前從前,思春開始愛上英文的那時,瘋狂聽著各種英文歌,甚至連聽到好聽的廣告背景歌都興奮到模糊的google..

而一首三菱汽車的廣告歌在某一天幸運地得到她的寵幸..

**********************思春的半負責任翻譯,有誤請指正*****************************

 
*Reach for me
握著我的手吧

Don't wanna wait another day without u
不想再繼續等待

Take me to higher ground
想要你帶我到更遼闊的地方

We'll be safe and sound
我們會好好的

Reach for me
帶我走吧
 
 
Should've known right away
應該要立刻明白的

When it felt too good to be true
當一切是如此的夢幻卻又不切實際

Cuz you've never said
因為你從沒說過

Wut u mean to say
你內心真正的想法

Anyway u look at it, im confused
所以不論如何,我還是很困惑
 
 
If you can't see where this is gonna lead,
如果你無法承諾我們的未來
 
 
 
*Reach for me
就帶我走

Don't wanna wait another day without you
我不想再多等待一天

Take me to higher ground
帶我到更好的地方

We'll be safe and sound
我們會好好的
 
Come on, reach for me
來吧,帶我走

I can't wait another day without u
我不要再多等一天

Take me to higher ground
帶我到更好的地方吧

We'll be safe and sound
我們會很好的

Reach for me
帶我走

Just reach for me
就帶我走吧
 
 
 
I've got it all figured out
我已經搞清楚了

U decide wut's best for u
你做的決定都會是最好的

Cuz u will build me
因為你總是為我著想、使我茁壯

So don't let me down
所以別讓我失望

I can't make u do
我沒辦法逼你去做

Wut u don't want to
-那些你不想做的
 
 
If u can't see where this is gonna lead,
如果你仍然對我們的未來存著疑慮
 
 
 
 
*Reach for me
就帶我走

Don't wanna wait another day without u
不想再繼續等待

Take me to higher ground
帶我到更好的地方吧

We'll be safe and sound
我們會沒事的

Come on, reach for me
拜託,帶我走

I can't wait another day without u
我沒辦法再多等待一天

Take me to higher ground
帶我到更好的地方

We'll be safe and sound
我們會沒事的

Reach for me
帶我走
 
 
 
*Come on, reach for me
拜託,帶我走

Don't wanna wait another day without u
不想再繼續等待

Take me to higher ground
儘管帶我到更遼闊之地

We'll be safe and sound
我們會沒事的

Come on, reach for me
來吧,帶我走

I can't wait another day without u
我不想再多等你一天

Take me to higher ground
帶我到更好的地方

We'll be safe and sound
我們會沒事的

Reach for me
帶我走吧
 
 
______________________________

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    音樂歌詞
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 思春 的頭像
    思春

    思春的日常

    思春 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()