又是一個新的輪迴~Air Supply第二張專輯Love And Other Bruises(1977)第四首歌曲<Who Will Love Me Now>

因為第二章專輯有些歌曲我之前就翻過所以從第四首開始~

&&&&&&&& 思春的半負責任翻譯,有誤請指正 &&&&&&&&&&

 

*Who will love me now
誰會來愛我呢

Who will love me now (repeat)
還有誰會來愛我呢
 
 
Well I tried to give up
好吧,我曾經試著要放棄

Walking the streets when I was with you
和你並肩走在街道上
 
Snug as a bug in a rug
和你在一起是如此的自然,就像蟲子棲息在地毯中一般

Never been so alone thinking about you
我從沒想過現在我會如此孤獨地想著你
 
 
*Who will love me now
誰會來愛我呢

Who will love me now (repeat)
誰還會來愛我呢
 
 
Trying on my own
試著自己過活

But living alone is one thing I can never do
但孤獨生活一直是我不可能做到的事情之一

I could end it all now
其實我可以現在就結束這一切

But I'm not that crazy
但我不會這麼做的,那太瘋狂了
 
 
*Who will love me now
誰會來愛我呢

Who will love me now (repeat)
誰還會來愛我呢
 
 
Oh I need all the love
噢,我需要愛

That you once used to give me
那些你曾經給過我的愛

Words are never enough
言語從來不足以表達我所有的情緒

Now you can't be with me
現在你不在我身邊

I need all the love
而我需要你的愛

But who will take my hand and show me how
但誰還會牽著我的手,教我如何去愛呢?

Who will love me now
誰會來愛我
 
 
Being home by myself
獨自一人待在家中

Believing so much you'd walk through the door
深信你會走進那扇門,走向我
 
And tell me you think I'm a fool
並責備我竟如此愚蠢

But you won't do that now
但你現在不會這麼做了

You've done it so often
儘管以前的你經常如此
 
 
*Who will love me now
誰會愛我呢

Who will love me now (repeat)
誰還會來愛我呢
 
Trying on my own
試著自己過活

But living alone is one thing I can never do
但孤獨生活一直是我不可能做到的事情之一

I could end it all now
其實我可以現在就結束這一切

But I'm not that crazy
但我不會這麼做的,那太瘋狂了
 
 
*Who will love me now
誰會來愛我呢

Who will love me now (repeat)
誰還會來愛我呢
 
 
Oh I need all the love
噢,我需要愛

That you once used to give me
那些你曾經給過我的愛

Words are never enough
言語從來不足以表達我所有的情緒

Now you can't be with me
現在你不在我身邊

I need all the love
而我需要你的愛

But who will take my hand and show me how
但誰還會牽著我的手,教我如何去愛呢?

Who will love me now
現在誰還會愛我呢
____________________________
arrow
arrow
    文章標籤
    音樂歌詞
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 思春 的頭像
    思春

    思春的日常

    思春 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()