Air Supply專輯<Now and Forever>第6首歌曲<Come What May>

 
 
---------------------------------思春半負責任翻譯,有誤請指正----------------------------------------------------------------
 
When she looks at me
當她看著我的時候

I know the girl sees things
我知道這個女孩看見

Nobody else can see
其他人都看不到的那一面
 
All of the secret fears inside
所有我盤旋心中的恐懼

And all the craziness I hide
和所有藏於深處的瘋狂激放

She looks into my soul
她直睜睜的看進我的靈魂

And reads me like nobody can
如此的了解我,其他人都無法做到
 
And she doesn't judge the man
然而她也並不貿然地下任何評論

She just takes me as I am
就這麼把我擁入懷中,接受我
 
 
 
*Come what may, she believes
無論如何,她都如此相信我

And that faith is something
我從來沒見過如此堅定

I've never known before
的信仰

Come what may, she loves me
無論如何,她都愛著我

And that love has helped me open a door
而且這純粹的愛讓我

Making me love myself a little more
比以前更加自信
 
 
When I turn away
當我轉過身去

She knows those are the times
她知道是時候

There's nothing she can say
該讓我一個人靜靜
 
Nothing that anyone can do
別人也許會不斷批評
 
And so she lets me live it through
但她會放縱我一個人沉澱心情

And when I'm in my darkest hour of uncertainty
當我處在最黑暗、自我懷疑的漩渦中時

She just simply lets me be
她繼續讓我做我自己

And goes right on loving me
並在一旁無聲無息的愛著我
 
 
 
*Come what may, she believes
無論如何,她都如此相信我

And that faith is something
我從來沒見過如此堅定

I've never known before
的信仰

Come what may, she loves me
無論如何,她都愛著我

And that love has helped me open a door
而且這純粹的愛讓我

Making me love myself a little more
比以前更加自信
 
 
And when it seems my dreams
當我的夢想似乎

Have all slipped through my fingers
通通從我的指縫中滑落時

When they just can't be found
當我找不到我的信仰時

I turn around and there they are
驀然回首,竟發現

Shining in her eyes
它們都在妳的眼眸中閃耀著
 
 
 
*Come what may, she believes
無論如何,她都如此相信我

And that faith is something
我從來沒見過如此堅定

I've never known before
的信仰

Come what may, she loves me
無論如何,她都愛著我

And that love has helped me open a door
而且這純粹的愛讓我

Making me love myself a little more
比以前更加自信
 
(重複*)
_______________________________________________________
 
arrow
arrow
    文章標籤
    音樂歌詞
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 思春 的頭像
    思春

    思春的日常

    思春 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()