------------------------------思春的半負責任翻譯,有誤請指正---------------------------------------------------------------------

 

When love is new
當愛情來臨

And the world is not reaching for you
而這個世界並不是為你而存在

We try hard to hold it all

我們用我們的雙手拚了命

In our hands
去守住一切


But it slipped through

但它還是從我們的指縫中滑落


Like soft drifting sands

如同那柔軟的流沙般


But drying the tears

但擦乾眼淚,我的寶貝


Can build it all like new

一切都可以重新來過

 

*Now and forever
從今以後

Remember the words
記住那些來自我心坎裡的話語

From my heart will always be true
那些都是真的

Now and forever
從今以後

Together and all that I feel
都要在一起,而我現在所感受到的

Here's my love for you
全都是對你的愛
 
 
 
Learning each day
發現每一天

That the right time was so far away
那些快樂的時光總是轉瞬即逝

To tell you the things I knew
來不及告訴你我多愛你

Now it's clear
現在一切都清楚了

That the moment
這個時間點

We searched for is here
我們一直渴望著的都在這裡

And counting the years
慢慢和你消磨著時光

Is all I want to do
這都是我想要的
 
 
*Now and forever
從今以後

Remember the words
記住那些來自我心坎裡的話語

From my heart will always be true
那些都是真的

Now and forever
從今以後

Together and all that I feel
都要在一起,而我現在所感受到的

Here's my love for you
全都是對你的愛
 
Hold me as close
抱緊我

As love will allow
用你滿滿的愛

Until all your fears are gone
直到你所有的恐懼都被消融

What has all passed
甚麼都過去了

Is over now
結束了

I'm here with you
現在我和你在一起

I'm here with you
和你在一起

I'm holding on
努力著

I'm holding on
努力著
 
 
Hold me as close
抱緊我

As love will allow
用你滿滿的愛

Until all your fears are gone
直到你所有的恐懼都被消融

What has all passed
甚麼都過去了

Is over now
結束了

I'm here with you
現在我和你在一起

I'm here with you
和你在一起

I'm holding on
努力著

I'm holding on
努力著
 
 
*Now and forever
從今以後

Remember the words
記住那些來自我心坎裡的話語

From my heart will always be true
那些都是真的

Now and forever
從今以後

Together and all that I feel
都要在一起,而我現在所感受到的

Here's my love for you
全都是對你的愛
 
(*進入LOOP)
 
____________________________________________
終於翻完了~
這首歌給我一種很聖歌的感覺,翻得有點累
整首歌我不是很喜歡,但以後老了再聽可能又是另一種滋味。
 
 
 
 

433900019s2ss118r792.jpg

呵呵我的JASPER真可愛,最近在看"一起旅行吧",再次被這可愛的小寶貝圈粉。

 
arrow
arrow
    文章標籤
    音樂歌詞
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 思春 的頭像
    思春

    思春的日常

    思春 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()