*****思春ㄉ半負責任翻譯,有誤請指正*****

 

Hot sun as warm as the kissing of the wind
熾熱的太陽溫暖地有如微風的輕吻
Footsteps in perfect time
腳步都踏在點上
Heartbeat as loud as the whisper in the wood
心跳響亮的有如森林中的細語聲
Hold me this dance is mine
抱緊我  我將一枝獨秀
The dance is mine
開始一個人的狂舞
 
 
We are alone, your love excites me
我們都是孤獨的  你的愛讓我興奮
You are the earth moving inside me
你是我內心的狂熱
 
Inside of me
深植我心
 
 
 
*I feel like dancing with the mountain
我想和山林一同跳舞
Feel the rhythm walking on air
感受令人狂喜的節奏
Feel like dancing with the mountain
想要和群山一起熱舞
Feel the rhythm dancing with the mountain
感受和山林共舞的節奏
 
 
 
We climb up into the shelter of the sky
我們攀爬上屬於天空的庇護所
Footsteps on higher ground
腳步踏上更高的殿堂
Your voice as soft as a river running dry
你的聲音輕柔的有如乾涸的溪流
Hold me this dance is mine
抱緊我  我將獨舞
 
The dance is mine
開始一個人的狂舞
 
 
We are alone, your love's exciting me
我們都是孤獨的  你的愛使我興奮
You are the earth, moving inside me
你是我的土地  紮根在我心中
 
Inside of me
深植我心
 
 
 
 
*I feel like dancing with the mountain
我想要與山林一同熱舞
Feel the rhythm walking on air
感受令人快樂的節奏
Feel like dancing with the mountain
想要與山林共舞
Feel the rhythm dancing with the mountain
感受與山林共舞的節奏
 
(重複*)
 
 
 
 
We are alone, your love's exciting me
我們都是孤獨的  你的愛使我興奮
You are the earth, moving inside me
你是我的土地  紮根在我心中
 
Inside of me
深植我心
 
 
*I feel like dancing with the mountain
我想要與山林一同熱舞
Feel the rhythm walking on air
感受令人快樂的節奏
Feel like dancing with the mountain
想要與山林共舞
Feel the rhythm dancing with the mountain
感受與山林共舞的節奏
 
(重複*)
 
__________________
 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    音樂歌詞
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 思春 的頭像
    思春

    思春的日常

    思春 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()