這是翻唱的版本哦~話說我現在才知道空中補給站有翻唱@@

原唱是 Jennifer Rush (但我一直以為是 Celine Dion 哈哈~)

 

****************思春ㄉ半負責任翻譯,有誤請指正********************

 

The whispers in the morning
早晨的輕喚

Of lovers sleeping tight
緊緊依偎著的兩人

Are rolling by like thunder now
當我望進你的眼睛

As I look in your eyes
內心早已雷聲響動、波濤洶湧
 
 
I hold on to your body
抱著你

And feel each move you make
感受著你每一個輕微的動作

Your voice is warm and tender
你的聲音如此溫暖且溫柔

A love that I could not forsake
這是個我無法背叛的愛
 
 
*'Cause you are my lady
因為你是我的女人

And I am your man
而我也是你的最愛

Whenever you reach for me
不論何時,只要你來找我

I'll do all that I can
我就會盡我所能
 
 
Lost is how I'm feeling
我現在有一種迷失的感覺

Lying in your arms
躺在你的臂彎裡

When the world outside's too much to take
當外面世界的猜忌快把我擊垮時

That all ends when I'm with you
只要在你身邊,這些都會灰飛煙滅
 
 
Even though there may be times
雖然有很多次

It seems I'm far away
我看似離你很遠

Never wonder where I am
但我都不曾有過懷疑

'Caue I am always by your side
因為我知道我們會永遠在一起
 
 
*'Cause you are my lady
因為你是我的女孩

And I am your man
而我也是你的最愛

Whenever you reach for me
不論何時,你來找我

I'll do all that I can
我都會盡我所能
 
 
 
We're heading for something
我們一同前行

Somewhere I've never been
想到那個我們從未到過的領域

Sometimes I am frightened
儘管有時會感到害怕

But I'm ready to learn of the power of love
但我已經準備好和你一起學習愛的真諦
 
 
 
The sound of your heart beating
你心臟的鼓動聲

Made it clear suddenly
讓我的心突然變得通透無比

The feeling that I can't go on
如果我會感到躊躇不前

Is light years away
那也是光年之外之後的事情了
 
We're heading for something
我們一同前行
 
Somewhere I've never been
想到那個我們從未到過的領域
 
Sometimes I am frightened
儘管有時會感到害怕
 
But I'm ready to learn of the power of love
但我已經準備好和你一起學習愛的真諦
 
 
We're heading for something
我們一同前行
 
Somewhere I've never been
想到那個我們從未到過的領域
 
Sometimes I am frightened
儘管有時會感到害怕
 
But I'm ready to learn of the power of love
但我已經準備好和你一起學習愛的真諦
 
 
We're heading for something
我們一同前行
 
Somewhere I've never been
想到那個我們從未到過的領域
 
Sometimes I am frightened
儘管有時會感到害怕
 
But I'm ready to learn of the power of love
但我已經準備好和你一起學習愛的真諦
 
___________________________________

 

arrow
arrow
    文章標籤
    音樂歌詞
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 思春 的頭像
    思春

    思春的日常

    思春 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()