今天很幸運地又遇到肉肉男

但卻越來越覺得有距離感......

開始在想每個禮拜周末去打球能見上他一面

卻甚麼也不能做

總覺得有點辛酸......

平日都在想他

但真正遇上他又有點小緊張

主動上去攀談那更不用說了,簡直天方夜譚

總感覺我的單戀越來越往悲傷維度發展了><

算了,再看看明天能不能有緣再遇上他吧~!

 

 

*****思春ㄉ半負責任翻譯,有誤請指正*****

 

Everybody needs a little time away
每個人都需要一點獨處時間
I heard her say from each other
我聽見她們聊著
Even lovers need a holiday
就算是愛人之間也需要有個假日
Far away from each other
給彼此一點空間
 
 
Hold me now
快抱住我
It's hard for me to say I'm sorry
對我來說,抱歉是很難說出口的
I just want you to stay
我只希望你能留下
 
 
 
 
*After all that we've been through
在我們經歷了那麼多之後
I will make it up to you, I promise to
我會補償你的,我保證
And after all that's been said and done
畢竟,總的來說
You're just the part of me I can't let go, ooh
你只是我無法捨去的一部分,哦
 
 
 
 
Couldn't stand to be kept away
無法忍受冷落
Just for the day from your body
無法忍受你離我這麼遙遠
Wouldn't wanna be swept away
不想這麼突然地離開
Far away from the one that I love
被迫遠離我愛的人
 
 
Hold me now
抱緊我
It's hard for me to say I'm sorry
抱歉對我來說難以啟口
I just want you to know
我只想要你知道
 
Hold me now
抱緊我
I really wanna tell you I'm sorry
我真的很想對你說聲對不起
I could never let you go
我永遠也不會讓你走
 
 
*After all that we've been through
在我們經歷過這麼多的種種
I will make it up to you, I promise to
我會彌補你的,我發誓
And after all that's been said and done
我發現,終究
You're just a part of me, I can't let go
你仍是我的一部分,我無法捨去
 
 
After all that we've been through
我們之間經歷過的種種一切
I will make it up to you, I promise to
我都會彌補你,我保證
 
 
 
You're gonna be the lucky one
 
你會成為幸運的那個人
 
 
_______________
 
 
 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    音樂歌詞
    全站熱搜

    思春 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()