**********************思春的半負責任翻譯,有誤請指正***************************
 
I came to you and never asked too much
我走向你,不多做表示

Wondering what you would say
疑惑你會有甚麼反應

Hoping you'd understand
希望你能夠了解

It's not a role I usually play
我不總是這樣的

Don't speak too much of what's been going on
別問我們現在算甚麼

The past is over and gone
過去都過去了

Give me your troubled mind
你可以對我敞開心扉

You know it's used
畢竟妳已傾心於我

I can do so much for you
為了你,我能奉獻我所有
 
 
*I want you
我想要你

Having you near me, holding you near me
在我的身旁,讓我可以擁著你

I want you to stay and never go away
我想要你待在我身邊直到永遠

It's so right
一切如此自然

Having you near me, holding you near me
當我擁你在我身旁時,一切如此自然

I'll love you tonight, it feels so right
今晚我會好好愛你,跟著我的感覺走

Feels so right
自然而然
 
 
 
You're brave to say that you get lost in love
你很勇敢,對我說出了你對愛情感到迷惘

But you opened your heart to me
但也同時向我敞開心扉

Underneath all you feel you know
在潛意識裡,你知道

How deep our love could be
我們的愛情如此之深

Tonight we'll touch until it's time to go
今晚,我們會纏綿直到分離之時

Then I'm leaving it up to you
我是否會離開都取決於你

Even a fool would know that I'm not through
傻瓜都能看出我不願離開你

I can do so much for you
我可以為你做所有事
 
 
 
*I want you
我想要你
 
Having you near me, holding you near me
在我的身旁,讓我可以擁著你
 
I want you to stay and never go away
我想要你待在我身邊直到永遠
 
It's so right
一切如此自然
 
Having you near me, holding you near me
當我擁你在我身旁時,一切如此自然
 
I'll love you tonight, it feels so right
今晚我會好好愛你,跟著我的感覺走
 
Feels so right
自然而然
 
(重複*)
 
________________________________
 
arrow
arrow
    文章標籤
    音樂歌詞
    全站熱搜

    思春 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()