好冷,配上這首Anson完美的聖誕歌曲, Perfect!

 

******思春ㄉ半負責任翻譯,有誤請指正******

 

There's an angel in the snow

有個站在雪中的天使

 

She's knocking at my door

她敲著我的門

 

She's keeping my heart warm tonight

她讓我的心無比溫暖

 

And there's a table set for two

還有個雙人桌

 

A cozy little room

一個舒適的小房間

 

A window with a view of white

一個能看見雪白的窗戶

 

 

Then you ask me what I want this year

接著你問我今年想要甚麼

 

Well I already know

唔,我已經想到了

 

 

 

*I tried to make my Christmas list

我試著列出我想要的聖誕清單

 

But I don't want a single gift

但其實我根本不想要任何一個禮物

 

'Cause I've got everything I need

因為我已經擁有了我需要的一切

 

So I won't ask for anything

所以我不會要求任何東西

 

No shiny toys or fancy things

不用閃亮亮的玩具也不需要任何昂貴的東西

 

'Cause I've got everything I need

因為我已經擁有了我需要的一切

 

With you here next to me

就是你陪在我身邊

 

 

 

There's a sleigh up in the sky

天上有一架雪橇

 

With presents piled high

上面的禮物堆得老高

 

But none of them are mine tonight

但沒有一個屬於我

 

'Cause my gift doesn't need a bow

因為我的禮物不需要蝴蝶結

 

It's perfect on its own

單單一個就足夠完美

 

And I just wanna hold it tight

我只想要緊緊抱住他

 

 

So don't ask me what I want this year

所以不要問我今年想要甚麼

 

'Cause you already know

因為你也已經知道

 

 

 

 

*I tried to make my Christmas list

我試圖列出我的聖誕清單

 

But I don't want a single gift

但其實我根本一個禮物都不想要

 

'Cause I've got everything I need

因為我已經得到了我需要的一切

 

So I won't ask for anything

所以我不會要求任何東西

 

No shiny toys or fancy things

不用閃亮亮的玩具也不需要昂貴的物品

 

'Cause I've got everything I need

因為我已經有了我需要的一切

 

 

 

I could lie and say I want a sweater

我可以說謊說我想要一件毛衣

 

A holiday to warmer weather

或一個溫暖的假日

 

But that's just not the truth

但那都不是事實

 

Because all of Santa's elves could never

因為所有聖誕老公公的精靈們都沒辦法 - 

 

Make a gift for me that's better

- 給我一個 -

 

Than this night with you

- 比今晚更美好的禮物

 

 

I don't want something new

我不想要新的東西

 

I just want you

我只想要你

 

 

*I tried to make my Christmas list

我試圖列出我想要的聖誕清單

 

But I don't want a single gift

但上頭的禮物我壓根兒一個禮物都不想要

 

'Cause I've got everything I need

因為我已經有了我需要的一切

 

So I won't ask for anything

所以我不會要求任何東西

 

No shiny toys or fancy things

不需要閃亮亮的玩具也不需要昂貴的東西

 

'Cause I've got everything I need

因為我已經有了我需要的一切

 

With you here next to me

那就是在我身邊的你

______________

 

arrow
arrow
    文章標籤
    音樂歌詞
    全站熱搜

    思春 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()